Deklaracja dostępności Strony internetowej Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Starostwo Powiatowe w Wejherowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej Starostwa Powiatowego w Wejherowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- brak audio deskrypcji dla materiałów multimedialnych
- skany dokumentów nie posiadają wersji edytowalnej
- brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków
- dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.),
Treści nieobjęte przepisami
Wyłączenia
- załączniki w formie skanów opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Ewa Michalik - mejlowo e.michalik@powiatwejherowski.pl lub telefonicznie 58 572 94 21.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania:
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący:
Starosta Wejherowski
Adres: ul. 3 Maja 4
84-200 Wejherowo
E-mail: starostwo@powiatwejherowski.pl
Telefon: 58 572 94 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Ułatwienia
- Strona internetowa posiada wersje kontrastową.
- Na stronie można uzywać skrótów klawiaturowych przeglądarek.
Dostępność architektoniczna
Starostwo Powiatowe w Wejherowie mieści się przy ul. 3 Maja 4. Budynek posiada dwa wejścia z podjazdem dla osób na wózkach. Wejście od strony parkingu umożliwia bezpośredni wjazd na parter budynku natomiast aby dostać się na parter od strony ulicy 3 Maja należy skorzystać z platformy przy schodach. Na parterze znajduje się winda, którą można dostać się na pozostałe kondygnacje. Na parterze jest toaleta dla osób niepełnosprawnych.
W urzędzie nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a.
W Starostwie jest tłumacz migowy języka polskiego.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Starostwo Powiatowe w Wejherowie, którego dane kontaktowe są następujące:
- adres korespondencyjny: ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo
- nr telefonu: 58 572 94 00
- adres e-mail: starostwo@powiatwejherowski.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@powiatwejherowski.pl
Cel przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub
informacyjno-komunikacyjnej.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w związku z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO*.